Megoldott

Hiányzó menetrend

A HÉV Margit-híd megállójában nincs menetrend kifüggesztve a táblára, viszont a mobilos alkalmazásból 2 is van. Miért?

Kérem, hogy válaszukban ne hivatkozzanak az elektronikus kijelzőre, mert nem működik. Ezt már be sem jelentem, mert mindig csak kifogásokat kapok... :-(

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, II. kerület

Hozzászólások

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt jarokelo.hu!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (4159)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Illetékes kollégáink az aktuá...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Mura-Mészáros Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Kitették, megoldottra állítható.
  • Le Marietta elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Mura-Mészáros Péter bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldatlan
    5
    Megoldatlan
    5

    Telematricázott automata

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Egyéb illetékes
    0201-Margit híd - Buda (II. kerület)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Teszt Ike9

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Teszt Ike9
    Illetékes: ZZZ
    Kerepesi út (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére