Telematricázott automata
FRISSÍTÉS: 2025.04.23.
BKK Ügyfélszolgálat válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a MÁV Személyszállítási Zrt. HÉV közszolgáltatásért felelős területének állásfoglalása alapján a jelzett készülékkel kapcsolatos észrevételeket az üzemeltető Alois Dallmayr Automaten-Service Bt. ügyfélszolgálatán lehet bejelenteni. Elérhetőségei a https://www.dallmayrshop.hu/rolunk/elerhetosegek oldalon találhatók.”
-----
A Margit híd hévmegállójában az italautomata oldala tele van matricázva.
Kérem az üzemeltetőt, hogy gondoskodjon a megtisztításáról.
Köszönöm!
Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, 0201-Margit híd - Buda
Hozzászólások
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a MÁV Személyszállítási Zrt. HÉV közszolgáltatásért felelős területének állásfoglalása alapján a jelzett készülék...