Megoldatlan

Telematricázott automata

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.04.23.

BKK Ügyfélszolgálat válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a MÁV Személyszállítási Zrt. HÉV közszolgáltatásért felelős területének állásfoglalása alapján a jelzett készülékkel kapcsolatos észrevételeket az üzemeltető Alois Dallmayr Automaten-Service Bt. ügyfélszolgálatán lehet bejelenteni. Elérhetőségei a https://www.dallmayrshop.hu/rolunk/elerhetosegek oldalon találhatók.”

-----

A Margit híd hévmegállójában az italautomata oldala tele van matricázva.
Kérem az üzemeltetőt, hogy gondoskodjon a megtisztításáról.
Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, 0201-Margit híd - Buda

Hozzászólások

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Egyéb illetékes

  • Egyéb illetékes nem válaszolt 0.00347222 napon belül.

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Egyéb illetékes

  • Egyéb illetékes nem válaszolt 0.00347222 napon belül.

  • Járókelő Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: Egyéb illetékes

  • Járókelő Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Ügyfélszolgálat"-ról "Egyéb illetékes"-ra.

  • Járókelő Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "A Margit híd hévmegállójában az italautomata oldala tele van matricázva. Kérem az üzemeltetőt, hogy gondoskodjon a megtisztításáról. Köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.04.23. BKK Ügyfélszolgálat válasza: „Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a MÁV Személyszállítási Zrt. HÉ...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a MÁV Személyszállítási Zrt. HÉV közszolgáltatásért felelős területének állásfoglalása alapján a jelzett készülék...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére