Megoldott

BKK automata - ajándék jegy

Ma reggel a III. kerületi Óbuda Rendelőintézet megállóban lévő BKK automatánál vásároltam bankkártyával 3000 Ft-ért egy 10 db-os gyűjtőjegyet. Azonban amikor elkezdte nyomtatni a jegyeket, feltűnt, hogy a képernyőn 1/11, 2/11, stb. jelent meg, és valóban, a végén 11 db jegy volt a kezemben.
Nem tudom, hogy egyedi-e a probléma, mindenesetre az adott automatát nem ártana átvizsgálni.

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, III. kerület

Hozzászólások

  • Baksai-Szabó Kristóf hozzászólt a bejelentéshez.

    Zárható, hiszen nem hiba, ahogyan a BKK is megírta.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (7346)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Bejelentését továbbítottuk jegy- és
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Baksai-Szabó Kristóf hozzászólt a bejelentéshez.

    Mikor másodszorra lyukasztani akartam, pont az akadt a kezembe, valóban :) user error...
    Ettől függetlenül nem teljesen logikus a kijelző felirata, mert azt várhatja az ügyfél, hogy 11 db jegyet kap....
  • Járókelő Eszter (admin) elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Az egyik az csak borító, nem jegy. :)
  • Baksai-Szabó Kristóf bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Teszt Ike9

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Teszt Ike9
    Illetékes: ZZZ
    Kerepesi út (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    asdfcsdcsadc

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Szabó Gyula
    Illetékes: I. kerület
    Színház utca (I. kerület, Várkerület)
  Vissza az oldal tetejére