Megoldatlan

API bejelentés beküldés teszt

API bejelentés beküldés teszt, hagyd figyelmen kívül, köszi!

Probléma helyszíne
Budapest Nádor u. 23

Hozzászólások

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • BKK Ügyfélszolgálat nem válaszolt 0.00347222 napon belül.

  • BKK Ügyfélszolgálat nem válaszolt 0.00347222 napon belül.

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    dscdscsdcssdc
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    dscdscsdcssdc
  • Járókelő Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Járókelő Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Járókelő Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Ügyfélszolgálat"-ra.

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    teestr
  • Csősz Ignác bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    4
    Válaszra vár
    4

    TEszt 1 %

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Hrabovszki Anna
    Illetékes: BRFK
    Clark Ádám tér
  • Megoldatlan
    1
    Megoldatlan
    1

    Telematricázott automata

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Egyéb illetékes
    0201-Margit híd - Buda (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére