Megoldott

Agresszív trolibuszvezető

Anonim Járókelő

Nem tudom, jó helyen járok-e ezzel, de teszek egy próbát. Van a 72-es troli vonalán egy sofőr, aki rendszeresen minősíthetetlenül beszél az utasokkal. Első ajtós a felszállás a járaton, nekem egyszer azért szidta az anyám a bérletem bemutatása közben, mert szerinte nem volt egyértelmű, hogy a megállóban állok-e. Ma az Izabella utcai megállóban egy idős, mankós nénivel üvöltözött, amiért az első ajtón akart leszállni (alig tudott járni, érthető, hogy nem ment hátrébb), ezzel szerinte feltartva a felszállókat. Hosszasan káromkodott. Szinte minden alkalommal, mikor vele utazom, szidalmaz valakit valamiért.

A troli 8:45 körül volt a Nyugatinál, és a járatszám azt hiszem 261, régi típusú troli.
(A kép illusztráció, nem fotóztam le a sofőrt.)

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, VI. kerület

Hozzászólások

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Levélíró!

    A BKV Zrt. elvárja dolgozóitól, hogy utasbarát szolgáltatói magatartást tanúsítsanak munkájuk közben. Ennek érdekében minden lehetséges fórumon oktatják, tájékoztatják kollégáikat
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • A rendszer elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Teszt Ike9

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Teszt Ike9
    Illetékes: ZZZ
    Kerepesi út (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    asdfcsdcsadc

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Szabó Gyula
    Illetékes: I. kerület
    Színház utca (I. kerület, Várkerület)
  Vissza az oldal tetejére